poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Współczesni...

nacjonaliści,narodowcy,prawicowcy, konserwatyści czy może po prostu zwykli kurwa pederasci? 😂.
Nacjonalizm już nie równa się rasizm oraz radykalizm.

Tak jakoś część z tych ludzi w moich oczach wygląda.No bo kurwa jak inaczej ich nazwać? W latach kiedy ja zaczynałem swoją przygodę z szeroko pojętym nacjonalizmem i ruchem skinheads(wtedy to było tożsame ze soba)a był to koniec drugiej połowy lat 90tych.Wszystko bylo jasne.Jestes  NR/NS to normalne że jesteś rasistą.Nawet i część gości uważających się za OI(czyli skins a czasem i punks którzy jebali polityke)otwarcie przyznawała się do rasizmu.
Czemu w ogóle o tym piszę? Ano temu,że wkurwia mnie to jak typy uważające się za nacjonalistow,choć i nawet tego słowa się boją odrzucaja rasizm.To dla mnie zdrada.Doszlo do tego że trzeba dodawac do słowa nacjonalizm czy nacjonalista przedrostek ETNO aby bylo wiadome że jest się przeciwnikiem mieszania ras,ogólnie pojętego multikulti,sprzeciwu wobec najazdu kolorowych do Polski i Europy itp.

Te kurwa współczesne gamonie, szczególnie ci wierzący w judejczyka na krzyżu często nie mają nic przeciwko migrantom,jeśli są wyznawcami chrystusa,bądź przybywają tu do pracy.
Dla mnie to chore,że nacjonalista zgadza się na takie rzeczy.
Cały czas mowa o kolorowych migrantach.Co do białych przybyszów,to nie mam z tym problemu większego.
Choć wiadomo,że Ukraincow w Polsce jest już trochę za dużo.Jednak po stokroć wole ich niż dzicz która zafundował nam PiS.

Kolejna sprawa to szowinizm,szczegolnie silny u tych mniej zaangażowanych.Ktorzy działaja głównie w internecie.Kurwa ciężko się patrzy na to co piszą.Jak mają wyjebane na umierająca EUROPE.Bo co ich obchodzą Niemcy Ci straszni naziści,co ich obchodzą szwedzi,bo przecież potop szwedzki 😂.I tak z każdą europejską nacją.Nienawidza takie nacjosebki kurwa wszystkich białych Europejczyków bo każdy coś w przeszłości zawinił w sprawie polskiej.
Kurwa szkoda słów i tak już za dużo napisałem i to zupełnie niepotrzebnie,zbyt chaotycznie i brzydko stylistycznie etc.etc.

Kończąc,jebać tych współczesnych narodowców piewcow kurwa kapitalizmu,przyjmowania kolorowych pod nasz polski dach i nie mających pojęcia o tym że tylko współpraca europejskich nacjonalistow oraz naszych narodów może uratować nasz dom EUROPE przed upadkiem.

Bez kitu mnie "poniesło" z tym przydługim tekstem,no ale co,czasem trzeba przelać gdzieś to swe wkurwienie.Pewnie nie wiele osób to przeczyta...trudno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz