środa, 21 sierpnia 2013

Huragan Wolomin - URSUS zapowiedz





Szopka zwiazana ze swietem pikoli(Ursus-Widzew) i ich przekurwacudownym dopingiem juz sie zakonczyla.
Czas  pokazac jak naprawde to sie robi  :)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Puchar Polski:Ursus-Widzew 18-08-2013

Oświadczenie kibiców RKS

Już za tydzień mecz Pucharu Polski z Widzewem. Jak już wcześniej informowaliśmy grupa kibicowska RKS Ursus na to spotkanie nie przewiduj żadnej oprawy, jak też nie podejmuje się próby wystawienia młyna. Brak dopingu i opraw na naszym obiekcie jest konsekwencją braku współpracy z obecnym zarządem klubu. Nie oczekiwaliśmy dużo, jedynie tego by nie utrudniano nam na stadionie przy Sosnkowskiego wykonywania kibicowskiego rzemiosła. Przypomnijmy, że w tamtym roku, piłkarze mogli liczyć przez większą jego część na fanatyczny doping zarówno w meczach u siebie jak też na wyjazdach. Nasze oprawy rozsławiły dzielnicowy klub nie tylko w Polsce ale także za granicą. Zauważało się trend wzrostowy wśród młodzieży na kibicowanie RKS-owi. Przypomnijmy, zarówno u siebie jak też na wyjazdach, na stadionie nie doszło do żadnej awantury czy to z kibicami drużyn przeciwnych czy też służbami porządkowymi. Co za to otrzymaliśmy w zamian? Bilety dla młodzieży, zapewne także na życzenie klubu nasyłanie na nas policji itp. Wiele mniejszych wtop naszych działaczy przemilczymy. To jednak nie wszystko. Czarę goryczy przelały informację, że klub ochoczo chce oddać sektor najzagorzalszych kibiców pod zegarem dla kibiców Widzewa. Nie zgodziła się policja, ale sam fakt jak potraktowano nasze i tylko nasze miejsce na stadionie nie może pozostać bez naszej reakcji. Podjęliśmy decyzję, że do odwołania nie będziemy kibicowsko udzielać się na Sosnkowskiego 3. Naszą działalnośc koncentrujemy na meczach wyjazdowych. Pragniemy także dodać że byliśmy, jesteśmy i zawsze będziemy murem stać za naszymi piłkarzami od których napływają w naszą stronę wyrazy wsparcia i zrozumienia obecnej sytuacji.

Zachęcamy ponad to wszystkich kibiców do uczestnictwa w wyjeździe do Wołomina gdzie nasz RKS będzie rozgrywał swoje spotkanie pod koniec sierpnia. Zróbmy tam najazd i podziękujmy naszym piłkarzom za fantastyczną postawe w pucharze.

piątek, 15 marca 2013

Informator Fanów RKS URSUS

Dzięki uprzejmości Kacpiego(który udostepnił kilkanaście numerów tego zina) macie możliwość zobaczyć jak bywało na RKS-sie te 10-15 lat temu.Opisane min. Ursus-Arka,historia kosy Ursus-Dolcan.

sobota, 23 lutego 2013

Aj Waj! Kornak,Pankowski i RKS URSUS


URSUS trafił do brunatnej księgi sezon 11/12 :) a to nie podobało się że rzucaliśmy bananami na boisko a murzynów na nim nie było(hehehe kurwa o co tym goniącym za hajsem pedałom chodzi?) a to nie podobało się machanie flagą z  rzekomą swastyką .EH KURWA EH,CO ZA CZASY.

Niżej te pierdoły

piątek, 8 lutego 2013

URSUS-JAGIELLONIA 1985

VIII 1985
CHULIGAŃSKA AWANTURA NA STADIONIE URSUSA

Minęło kilka miesięcy jednak ani trochę lepiej. Środowy wieczór 29 V na stadionie Heysel w stolicy Brukseli utkwił na długo w naszej pamięci. Falę przemocy na stadionie i wokół nich uznano za niebezpieczeństwo nr 1. Wypowiedziano chuliganom głównie na meczach piłki nożnej zdecydowaną walkę. Organizatorzy spotkań futbolowych zostali zobligowani do utrzymania porządku na stadionach. Często skutki rozrób są kwestią czystego przypadku.


Tur Jaktorów-Ursus Warszawa listopad 2006



Mecz ,od którego zaczął się rozłam na "starych" i "młodych".Mimo że na początku nic na to nie wskazywało.

Prawie oldschool cz.2







poniedziałek, 4 lutego 2013

wtorek, 29 stycznia 2013

Przygotowania do rundy rewanżowej

Zespół seniorów przygotowania do rundy wiosennej obecnego sezonu rozpoczął 7 stycznia. Do 24 stycznia zespół, przygotowując się na "własnych" obiektach oraz korzystając z sal gimnastycznych i "balonów" okolicznych szkół, skupił się nad wytrzymałością tlenową, siłą i sprawnością ogólną oraz akcentem szybkościowym i techniczno-taktycznym. Od 24 stycznia korzystamy  również z boiska ze sztuczną nawierzchnią w Pruszkowie, tak aby 30 stycznia rozegrać w Łowiczu pierwszy mecz sparingowy z miejscowym "Pelikanem" (II liga). Drugi sparing, ze "Świtem" NDM (również II liga) zaplanowany jest na 2 lutego, a już dwa dni później (w terminie 04.02.-09.02.) zespół uda się na zgrupowanie do krakowskich Skotników, na zakończenie którego rozegra kolejny mecz sparingowy. Po powrocie z obozu, aż do rozpoczęcia rundy rewanżowej, zespół będzie trenował na obiektach w Ursusie oraz Pruszkowie, rozgrywając dodatkowo spotkania sparingowe. Z zespołem trenują, pozyskany na początku roku, Przemysław Sztybrych oraz Paweł Bylak (ostatnio "Znicz" Pruszków) oraz młodzi i perespektywiczni zawodnicy naszego Klubu. Nadal nie jest jasna jego przyszłość Iewhen Radionov(w poprzedni weekend wziął udział w spotkaniu towarzyskim w barwach GKS "Gieksa" Katowice - I liga).  Poza Żeni, i trenuje zdecydowana większość zawodników, którzy występowali w naszym zespole w rundzie jesiennej.


 http://www.ursus.org.pl

piątek, 30 listopada 2012

Tatuaże cz.15

Juventus Turyn-Ajax Amsterdam(1/16 Ligi Europejskiej) 2010

Z Warszawy na wyjazd życia wybieramy się busem w 25 osób w tym jeden z Olimpii Elbląg (z mniejszych ekip jechały 2 osoby RKS Ursus, 1 Pogoń Grodzisk, 1 Znicz Pruszków, kilku z Victorii Kałuszyn i Orła Parysów). Wiadomo, jak to podczas takich melanżowych wyjazdów bywa, alkohol lał się strumieniami (dwóch rekordzistów wymiotowało jeszcze zanim ruszyliśmy z miejsca x ) Po kilku godzinach w okolicach Tomaszowa, na zajeździe leśnym atakuje nas bojówka Widzewa Łódź, która kroi nam dwa szaliki, koszulkę i aparat fotograficzny) od nas 5 osobom nie udaję się uciec i dostają klapsy i wychodzą z zajścia z kilkoma siniakami. Akcja z totalnego zaskoczenia, bez szans by cokolwiek zdziałać. W odjeżdżającego busa lecą jeszcze dwa kamienie, na szczęście szyby całe. Po tym niemiłym zajściu libacja trwa dalej:)